DECLARAŢIA MANAGEMENTULUI
CENTRULUI DE RECUPERARE SARA
privind
POLITICA IN DOMENIUL CALITATII SI SIGURANTEI PACIENTILOR
Principiile teoretice şi practice promovate, referitoare la implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management al calităţii, contribuie la sporirea încrederii pacienţilor faţă de serviciile medicale, ceea ce de fapt constituie sursa succesului instituţiei.
-
Viziunea conducerii “CENTRULUI DE RECUPERARE SARA” in domeniul calitatii este de a dobandi si mentine o reputatie maxima a centrului prin calitate.
-
Misiunea centrului nostru este de a fi un centru de referinta in sistemul de sanatate orientat catre necesitatile actuale si asteptarile viitoare ale pacientilor si de a le furniza servicii medicale integrate si aliniate la principiul “Imbunatatirii continue” .
Prin aceasta declaratie de politica in domeniul calitatii ma angajez :
-
sa comunic angajatilor orientarea catre pacienti si a importantei respectarii cerintelor legale si de reglementare;
-
sa stabilesc politica in domeniul calitatii si sigurantei pacientilor, sa stabilesc, sa urmaresc realizarea obiectivelor calitatii
-
sa asigur disponibilitatea resurselor materiale, umane si financiare pentru realizarea lor;
Sistemul implementat este in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2015 si a standardelor de calitate ANMCS
Pentru ca centrul nostru sa devina performant pe termen lung am luat in considerare urmatoarele obiective generale pentru partile interesate:
Conducerea CENTRULUI DE RECUPERARE SARA şi-a stabilit ca obiective prioritare:
-
Obtinerea acreditarii ANMCS si mentinerea certificatului ISO 9001/2015
-
Obtinerea in continuare a unui grad inalt de satifactie a pacientilor
-
Dezvoltarea profesională a angajaţilor proprii în mod permanent
-
Îmbunătăţirea continuă a serviciilor medicale oferite
-
Respectarea cerintelor legale si a reglementarilor aplicabile domeniului de activitate
-
Angajarea conducerii la vârf în satisfacerea cerinţelor şi implementarea de acţiuni pentru îmbunătăţirea continuuă a eficacităţii sistemului de management al calitatii.
-
Comunicarea politicii în cadrul centrului şi conştientizarea tuturor angajaţilor privind rolul acestora în realizarea politicii şi obiectivelor
Personalul medico-sanitar din unitatea noastră se obligă:
-
să respecte demnitatea vieţii umane;
-
să manifeste compasiune şi să îngrijească fără discriminare;
-
să susţină perfecţiunea şi profesionalismul prin educaţie, cercetare şi evaluare.
-
să promoveze calitatea, echitatea şi responsabilitatea.
-
sa participe activ la implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii
In acest sens, a fost desemnat administratorul CENTRULUI DE RECUPERARE SARA ca reprezentant al managementului in domeniul calitatii, avand intreaga responsabilitate si autoritate pentru asigurarea aplicarii prevederilor documentelor sistemului de management al calitatii.